阿森纳官方球迷会

首页 » [主力区] 阿森纳天地 (About Arsenal FC) » 枪手阵营 [Gooners Club] » 2010-2013 英超转播版权
sehai - 2/27/2010 11:18:00 AM
Premier League renews with Win TVEnglish football’s Premier League has renewed its deal in China with incumbent broadcaster, pay-operator Win TV. The new deal, running from 2010-11 to 2012-13, contains guarantees of at least one free-to-air match each week. The renewal is nonetheless something of a surprise, given the open criticism of the original deal by some of the larger Premier League clubs, which were upset by the lack of exposure provided by Win TV.
sehai - 2/27/2010 11:19:00 AM
附周边地区2010-2013英格兰超级联赛版权归属 中国香港:Cable TV HongKong 香港有线电视 中国澳门:   Macau Cable Tv 澳门有线电视 星加坡:    Sing Tel - Mio TV 星加坡电信其下Mio TV(IPTV) 马来西亚及汶莱:ESPN STAR SPORTS / ASTRO 泰国:        True Vision泰国电信 越南:        VTV越南国家广播电视 ESPN STAR SPORTS (ESPN卫视体育台) 东南亚:  印尼,东帝汶,柬埔寨,老挝,缅甸,菲律宾 东北亚: 北韩, 南韩,蒙古国 南亚/印度洋:    印度 , 孟加拉 ,不丹 ,马尔代夫 ,尼泊尔 ,巴基斯坦, 斯里兰卡
wang4wang - 2/27/2010 11:34:00 AM
看不懂英文 我只关心大陆是谁转播~~
CarlosVela - 2/27/2010 11:35:00 AM
天盛
sehai - 2/27/2010 11:45:00 AM
说球的苏东: 那就是真的了。。。广东台的同行,加油啊。。。。
罗宾范佩尔西 - 2/27/2010 12:01:00 PM
win tv是哪个婊子企业啊:default2:
ESPNSTAR - 2/27/2010 2:01:00 PM
会不会延续今年的做法,分包给上海体育等地方台呢?如果这样,也无所谓了...
阿仙与奴奴 - 2/27/2010 2:28:00 PM
别说英超,昨天新闻说香港今年的世界杯都要付费看,仍在谈判中,看来免费的午餐越来越少了。
iceupzhang - 2/27/2010 2:54:00 PM
无所,免费的都没时间看
bli1979 - 2/27/2010 2:56:00 PM
别给中央台就好!
johnchen01 - 2/27/2010 4:38:00 PM
無線和亞視可能一場世界杯都沒得播...因為有線買了世界杯的轉播權
tomcat - 2/27/2010 4:48:00 PM
朝鲜也播英超的吗?
zck6550 - 2/27/2010 5:10:00 PM
都已经习惯网络看英超了
怪兽叔叔 - 2/28/2010 2:24:00 AM
真羡慕朝鲜的朋友们
1
查看完整版本: 2010-2013 英超转播版权