Holyshare - 4/27/2010 12:45:00 AM
Dynasty 说:
thanks mate
it a shame about Arsenals last few results
hopefully we can build on that for next season
傅峙峰 说:
im patient, championship is luxury in some long long time for older gooners, we are lucky already
Dynasty 说:
haha you are right!
that is good to hear
wwww191942 - 4/27/2010 9:04:00 AM
用典太多,不知所云,友情路过,枪手万岁
Forward - 4/27/2010 12:06:00 PM
im impatient
漫步者 - 4/27/2010 12:09:00 PM
跟老枪手比,我们已经很幸运了——他们比我们等待冠军的时间长得多,是这个意思么:default10: :default10:
GiGi@Leung - 4/27/2010 1:19:00 PM
这个帖子....毛病!!~~~
show个msn记录出来,想说明啥?
LZ还是超级版主.....!!! -_______-!
michaelluofang - 4/27/2010 2:29:00 PM
不知所云
yoyo@arsenal - 4/27/2010 3:11:00 PM
淡定:default3:
stussy574 - 4/27/2010 5:03:00 PM
不明真相...:default11:
yelxl - 4/27/2010 5:41:00 PM
各种无语。看不懂......
helenclieanch - 4/27/2010 8:18:00 PM
whos tht fvcking dynasty?
红色重炮 - 4/27/2010 8:34:00 PM
B一会飞进云里,一会飞进舞里,拍一拍衣袖,变成13