plzp - 10/6/2010 12:45:00 AM
一個好消息...B52終于繙來啦...
一個相當無稽的消息...D2因傷缺席法國隊訓練...但繫佢竟然話希望儘快可以傷愈...趕上法國隊周末的比賽...
爲何一場歐預賽他當世界杯一樣...受傷都要趕去踢...去睇下車路士個批球員...到國家隊大部分球員都冇點出力...埃辛更加因爲傷愈而暫時退出國家隊...人地等到世界杯先繙去...阿仙奴既球員只要係國家隊既比賽...無論咩比賽...幾低級既比賽...都趕去踢...然後一身傷繙來...妳睇下V10...愛國精神一流...為左場友誼賽...飛去地球另外一邊...仲要俾意大利既人整傷缺席半年...仲有W14...愛國愛到髮神經...連U21都去...
仲有一個好消息...S3拉傷缺席兩場國家隊...
Pryce - 10/6/2010 1:05:00 AM
爱国是美德
xlfour1 - 10/6/2010 1:15:00 AM
证明我们的球员都很正派:oldem3:
钟爱枪手 - 10/6/2010 9:28:00 AM
呵呵,立场不一样啊,这个很难去效仿
37°2 - 10/6/2010 6:03:00 PM
迪亚比如果是法国的绝对主力+核心
你看他还会不会这么说
stussy574 - 10/6/2010 6:10:00 PM
恶梦....国家比赛日~别再提了~~
想和你去吹吹风 - 10/9/2010 10:56:00 AM
因为我们大多数是边沿国脚,
只有为求表现,在国家队站稳脚跟
飞毯 - 10/9/2010 12:42:00 PM
原帖由 想和你去吹吹风 于 2010-10-9 10:56:00 发表
因为我们大多数是边沿国脚,
只有为求表现,在国家队站稳脚跟 |
正解!
plzp - 10/9/2010 2:33:00 PM
難道v10B26個幾個都繫?
叶恭介 - 10/9/2010 2:34:00 PM
原帖由 飞毯 于 2010-10-9 12:42:00 发表
原帖由 想和你去吹吹风 于 2010-10-9 10:56:00 发表
因为我们大多数是边沿国脚,
只有为求表现,在国家队站稳脚跟 |
正解! |
hanhua_66 - 10/9/2010 4:45:00 PM
能不能写通用语
holyson - 10/11/2010 8:43:00 AM
果然...今天一早就看到特里诈伤:default3: