阿森纳官方球迷会

首页 » [主力区] 阿森纳天地 (About Arsenal FC) » 枪手阵营 [Gooners Club] » 關於聯賽杯既陣容....
plzp - 10/27/2010 12:18:00 AM
阿森纳阵容 斯泽西尼、吉布斯、朱鲁、科斯切尔尼、埃布、罗西基、德尼尔森、迪亚比、兰斯布里、本特纳、沃尔科特、法比安斯基、克里希、斯奎拉奇、阿尔沙文、宋、法布雷加斯、纳斯里、查马克、托马斯、伊斯特蒙德     睇到咁既陣容...實在同過去幾季太唔同喇...一線隊員實在太多...證明云加真係好重視聯賽杯....睇到narsi幾個絕對主力 ...我唸雲加應該係打算落後既時候又換佢地上去....過去幾季絕對冇點咁既事...有咁多一線既主力...睇來今年可以擺脫無冠喇...但係二線隊既球員又少左機會上場...仲有件相當奇怪既事...V11究竟去邊...上幾次都唔係大名單....我以為佢傷左...但係原來去左預備隊...咁今次呢????點解又冇份既....難道又傷左????         我再推斷下首發陣容先....             然後我唸S53終於有賽季首場喇...可以觀察下...然後K6啱啱傷癒...應該都要上場熱下身...總共得三個後衛...我唸S18應該休息下喇...左右兩邊當然毫無疑問係G28同E27喇...然後中場我唸D2上場冇打...貌似有傷...今日出翻來...應該都首發喇...然後R7毫無疑問係F4既最佳替身...而且應該又系隊長喇...仲有個位置...我覺得應該係蘭斯貝利...但係伊斯特蒙特係後腰...或者D15都有機會再度首發既...然後前面我覺得相當值得期待...B52毫無疑問係首發中鋒...右邊當然係W14喇...然後左邊我覺得應該係萬眾期待既超級小妖...新一代杜奧巴既湯馬斯...強大既鋒線...            期待星期四淩晨又系一場大胜...
给我女神 - 10/27/2010 12:29:00 AM
啊闹~~~这系粤语么?:default9:
yaaaaa - 10/27/2010 12:37:00 AM
希望能看到V11和B52的表现,还有小小波兰
tomcat - 10/27/2010 12:39:00 AM
贝拉给队内停赛?:default9:
bluedragon00000 - 10/27/2010 12:46:00 AM
广东的大佬讲粤语,其它的兄弟就系睇咁火星文啦~
andora89 - 10/27/2010 12:55:00 AM
贝拉会上啊,官网刚说难道就把小贝拉被伤病了?? 诺德维特复出了.
plzp - 10/27/2010 2:23:00 AM
sorry阿...下次一定唔用廣東話...
mixray - 10/27/2010 5:17:00 AM
期待明晚复出兵和二线兵出彩的表现. 延续强势!
leems - 10/27/2010 8:42:00 AM
为了能让大伙都看得明白,LZ还是用普通话吧:default15:
LOVE阿仙奴 - 10/27/2010 9:02:00 AM
讲粤语晤紧要,仲要搞埋繁体字,睇到我晕得一阵阵。:default8: :default8:
Henry3246 - 10/27/2010 9:21:00 AM
LZ都未做好资料搜集就系度预测阵容。。。。
叶恭介 - 10/27/2010 9:23:00 AM
论坛最好就讲普通话啦!毕竟大多数人都睇唔明噶:default3:
hwb - 10/27/2010 9:35:00 AM
今晚肯定兰斯贝里上的
小克 - 10/27/2010 9:38:00 AM
今晚速度和力量都有
ajew - 10/27/2010 9:49:00 AM
繁体加粤语 成都人民表示压力很大:default8:
liuli732 - 10/27/2010 9:51:00 AM
河南人民同上压
Ars.havin - 10/27/2010 10:24:00 AM
^$&%&*&*(^&%$*((^&^%E$#$#$*()*&^$%$%&#$
johnchen01 - 10/27/2010 10:50:00 AM
期待大勝
hubert_gao - 10/27/2010 4:31:00 PM
同意,不要繁体
钟爱枪手 - 10/27/2010 4:49:00 PM
请讲普通话:default8:
pires84917 - 10/27/2010 4:51:00 PM
太晚了,而且电视直播也看不到,明天下载看看
1
查看完整版本: 關於聯賽杯既陣容....