罗宾范佩尔西 - 7/3/2011 10:14:00 AM
“Money has never been my motivation. I have always taken my decisions from a football point of view,” Nasri told News of the World.
“I don’t want to sign for a club where I wouldn’t be playing the football that I like, where I wouldn’t feel happy, just for the sake of money. We already earn huge wages. The priority is to make a big career and to win titles. This is more important than everything else. I know the value and the meaning of money.
“With no titles under your belt, you can’t be in the list for the Ballon D’Or. I came to England to get trophies because I haven’t won anything in my career, apart from an Under-17 European Championship in 2004.
“We all need to get out of our comfort zone to grow up and test ourselves.”
Read more: http://goonertalk.com/2011/07/03/nasri-money-has-never-been-my-motivation/#ixzz1R0L2EZNk
大意就是,钱多钱少无所谓,冠军最重要。
罗宾范佩尔西 - 7/3/2011 10:15:00 AM
pires84917 - 7/3/2011 10:38:00 AM
这B比阿德那家伙还白眼狼还阴险,趁早走
bluehawk - 7/3/2011 10:49:00 AM
是球队没雄心!耽误了一批又一批的人
george.arsenal - 7/3/2011 10:55:00 AM
是球队没雄心!耽误了一批又一批的人 bluehawk 发表于 2011-7-3 10:49:00  |
抓住LS,请进
http://bbs.arsenalcn.com/showtopic-97999.aspx:default11:
天地一火枪 - 7/3/2011 11:36:00 AM
操,当婊子还要立牌妨。 真他妈的恶心。
看看范佩西, 你会不会脸红。
想要冠军,自己努力了多少? 就一二个月牛B,还是温格给逼出来的。
想抱大腿拿冠军,真他妈的有志气啊!
这世界还是丑角比较多。
henryliu - 7/3/2011 11:50:00 AM
要走的都说自己不是为了钱,那还有什么原因,如果一个人这么走我们可以说他贪财,大批量的球员嚷着要走不续约又说明什么呢?!
henryliu - 7/3/2011 11:58:00 AM
操,当婊子还要立牌妨。 真他妈的恶心。
看看范佩西, 你会不会脸红。
想要冠军,自己努力了多少? 就一二个月牛B,还是温格给逼出来的。
想抱大腿拿冠军,真他妈的有志气啊!
这世界还是丑角比较多。 天地一火枪 发表于 2011-7-3 11:36:00  |
足球是集体项目不是一个人努力就够的,当初来到这里是时候每个球员都不会有这种心态,都想通过自己的努力为俱乐部带来点什么。不管你现在是在工作或者学习也是一样的道理。在一个公司,你努力过了,但改变不了公司的整体,就是一滩死水了,你自己也得不到提升。这个时候你怎么办,继续在这里得过且过,抱着当初来的时候的幻想知道终老。那才是真正没志气的人做出来的事。别跟我提什么共产主义大无畏的精神,人不为己天诛地灭,球员更是如此,我要是纳斯里就不会为要离开说那么多解释那么多,因为原因大家都明白!
暗之王子 - 7/3/2011 12:20:00 PM
范佩西不也发牢骚要走人吗?现在哪有什么忠心耿耿,也许本土的好一点 但我厂买不起
stussy574 - 7/3/2011 12:48:00 PM
这个夏天英超球队我们的主角最多...
boss - 7/3/2011 1:07:00 PM
暗之王子 - 7/3/2011 1:50:00 PM
还有2天谜底就揭晓了
mixray - 7/3/2011 2:57:00 PM
真慘, 骨幹型的球員都想走, 沒用的反而動都不想動!
暗之王子 - 7/3/2011 3:00:00 PM
德神是想动却动不了,杯具
kiddhugh - 7/3/2011 6:35:00 PM
买人从来不是主角,卖人一直是主角
iceupzhang - 7/3/2011 7:54:00 PM
钱多钱少无所谓,冠军最重要。
不知道是不是真的,但是这个是最拿的出手的……
zero - 7/4/2011 1:24:00 AM
再重复一遍,此人人品太差!要冠军的口号真的像s一样假!
让他走吧,高价
7in3 - 7/4/2011 2:12:00 AM
算了,弄个和NBA一样停摆最好