阿森纳官方球迷会
论坛新手老枪迷 - 2/3/2009 12:26:00 AM
:default7: :default7: :default7: 2222,我来了!!!
论坛新手老枪迷 - 2/3/2009 12:27:00 AM
:default7: :default7: :default7: 2222,我来了!!!
huhu456321 - 2/3/2009 12:27:00 AM
估计成了,BBC说已经完成体检
论坛新手老枪迷 - 2/3/2009 12:27:00 AM
:default7: :default7: :default7: 2222,我来了!!!
kenhirai - 2/3/2009 12:27:00 AM
原帖由 论坛新手老枪迷 于 2009-2-3 0:26:00 发表
:default7: :default7: :default7: 2222,我来了!!! |
2222是我的....1111就是俺,哼哼
论坛新手老枪迷 - 2/3/2009 12:27:00 AM
:default7: :default7: :default7: 2222,我来了!!!
Arsally - 2/3/2009 12:27:00 AM
哇,可恶啊~~
二十三号枪 - 2/3/2009 12:27:00 AM
不着急,喝杯茶再签…
sailor071414 - 2/3/2009 12:27:00 AM
利物浦?比利亚?不会吧!
catkingj - 2/3/2009 12:27:00 AM
我靠,Villa!?
kenhirai - 2/3/2009 12:27:00 AM
水水更健康....
fimp - 2/3/2009 12:27:00 AM
原帖由 上海Edison 于 2009-2-3 0:26:00 发表
1623: "Latest news on Keane and Liverpool is that an agreement has been made with Valencia over David Villa. This is why Liverpool are letting Keane leave. Villa and Torres up front, now that wou...... |
同仇敌忾!
论坛新手老枪迷 - 2/3/2009 12:28:00 AM
:default8: :default8: :default8: 我晕,刷花眼了,明明要刚到2202,我以为要到2222了,我晕!!!
枪手风之子 - 2/3/2009 12:28:00 AM
说实话 我很感动 能和这么多可爱的真心的球迷一起 成为你们中的一员 我骄傲 真的 发自内心的骄傲
kenhirai - 2/3/2009 12:28:00 AM
222222
ArsenalTiti - 2/3/2009 12:28:00 AM
比利亚去liverpool了??????????
Destiney - 2/3/2009 12:28:00 AM
什么!比利亚?
cloudlgr - 2/3/2009 12:28:00 AM
原帖由 上海Edison 于 2009-2-3 0:26:00 发表
1623: "Latest news on Keane and Liverpool is that an agreement has been made with Valencia over David Villa. This is why Liverpool are letting Keane leave. Villa and Torres up front, now that wou...... |
摆脱..这个比我们签了ARSHAVIN还水....
上海Edison - 2/3/2009 12:28:00 AM
小法提了他多少次啊...55555 托雷斯+比利亚 我最爱的西班牙啊...55555
kenhirai - 2/3/2009 12:28:00 AM
有消息了快去看
sailor071414 - 2/3/2009 12:28:00 AM
谢谢,不用骄傲
catkingj - 2/3/2009 12:28:00 AM
me2
fimp - 2/3/2009 12:28:00 AM
比利亚昨天刚进了俩球呢,托雷斯也是俩球,真是心有灵犀
论坛新手老枪迷 - 2/3/2009 12:29:00 AM
:default11: :default11: 什么,比利亚,利物浦????
DUDU早日康复 - 2/3/2009 12:29:00 AM
我日啊! 比利亚!
kenhirai - 2/3/2009 12:29:00 AM
22222我来了
Arsally - 2/3/2009 12:29:00 AM
可恶的利物浦~~~~~~~~
kenhirai - 2/3/2009 12:29:00 AM
222222222
catkingj - 2/3/2009 12:29:00 AM
Villa去liv有点扯淡,毕竟这样级别的转会需要长时间酝酿,不可能突然蹦出来的吧
上海Edison - 2/3/2009 12:29:00 AM
1625: Are Zenit the hardest club in the world to do business with? Seems like it. Months after Andrei Arshavin's move to Spurs was scuppered, he could be about to get tantalisingly close to a north London switch once again without success. Are the Russians still holding out for half of the signing-on fee?