阿森纳官方球迷会
Arsally - 2/3/2009 2:04:00 AM
视频现在好卡。。。
Northwest - 2/3/2009 2:05:00 AM
Arsally - 2/3/2009 2:05:00 AM
大冷天儿的站着一堆球迷守着。。。真是太感动了。。。。。。。。。。。。。。。。
枪手风之子 - 2/3/2009 2:05:00 AM
这次玩大发了 把全世界阿森纳球迷和媒体都耍了个遍
tomleong577200 - 2/3/2009 2:06:00 AM
轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機轉機
tomleong577200 - 2/3/2009 2:06:00 AM
3000!!!
ArsenalTiti - 2/3/2009 2:07:00 AM
什么东西 我已经很累了:(~~~~
棉花1123 - 2/3/2009 2:07:00 AM
感到有点失望.这就是人生啊:default3:
Dreamyyy - 2/3/2009 2:07:00 AM
我要2700阿
Dreamyyy - 2/3/2009 2:07:00 AM
我要2700阿
Dreamyyy - 2/3/2009 2:07:00 AM
我要2700阿
fimp - 2/3/2009 2:07:00 AM
2700
我来了
Northwest - 2/3/2009 2:08:00 AM
Dreamyyy - 2/3/2009 2:08:00 AM
是不是刷到3000 arshavin就来了。。。但愿
tomleong577200 - 2/3/2009 2:08:00 AM
答案在哪?
枪手风之子 - 2/3/2009 2:09:00 AM
峰回路转:the deal is still on
峰回路转:the deal is still on
峰回路转:the deal is still on
峰回路转:the deal is still on
峰回路转:the deal is still on
Arsally - 2/3/2009 2:09:00 AM
also, Zenith Chairman has just said that there's no end in Shava's deal yet
上海Edison - 2/3/2009 2:10:00 AM
那个台我不看了...太卡了:default10:
我去泡杯面 一会儿再看看
ArsenalTiti - 2/3/2009 2:10:00 AM
原帖由 Arsally 于 2009-2-3 2:09:00 发表
also, Zenith Chairman has just said that there's no end in Shava's deal yet |
哪里的消息?~~~ 理论上结果应该已经出来了 现在就是没有正式消息
Northwest - 2/3/2009 2:11:00 AM

- 您所在的用户组无法下载或查看附件
枪手风之子 - 2/3/2009 2:11:00 AM
同志们 阿森纳又回来了 妈的 我都忘记是第几次回来了
Arsally - 2/3/2009 2:12:00 AM
原帖由 枪手风之子 于 2009-2-3 2:09:00 发表
峰回路转:the deal is still on
峰回路转:the deal is still on
峰回路转:the deal is still on
峰回路转:the deal is still on
峰回路转:the deal is still on |
顶一下儿·~~~
fimp - 2/3/2009 2:12:00 AM
原帖由 上海Edison 于 2009-2-3 2:10:00 发表
那个台我不看了...太卡了:default10:
我去泡杯面 一会儿再看看 |
我吃八宝饭ing
怪兽叔叔 - 2/3/2009 2:12:00 AM
以前来了个48小时,又48小时
fimp - 2/3/2009 2:13:00 AM
原帖由 枪手风之子 于 2009-2-3 2:11:00 发表
同志们 阿森纳又回来了 妈的 我都忘记是第几次回来了 |
。。。。。。
上海Edison - 2/3/2009 2:13:00 AM
原帖由 枪手风之子 于 2009-2-3 2:11:00 发表
同志们 阿森纳又回来了 妈的 我都忘记是第几次回来了 |
...你这么一说我连面都不敢去泡了:default8:
tomleong577200 - 2/3/2009 2:13:00 AM
天哪~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Isiah - 2/3/2009 2:14:00 AM
18:00 - Right. Zenit haven’t sent the final piece of paperwork according to several sources in Russia. Alexei Petrov, Zenit’s spokesman, said the deal was off earlier while Sky Sports News believe the deal is still ON - unbelievable.
Arsally - 2/3/2009 2:15:00 AM
On off on off on on On off on off off off Off off on off on off On off on off on off On off on off off off On off on off on off On off off off on off On off on on on off On off on off on off On on on off on off On off on off off on
海布里北看台 - 2/3/2009 2:15:00 AM
不就1点差价么,俺将来有钱给你垫上还不行么,麻利的