Arsally - 2/3/2009 2:39:00 AM
SS news reporter says EVERYTHING IS DONE
Jonas - 2/3/2009 2:39:00 AM
怎么网易说阿沙文无缘阿森纳的?!!
ArsenalTiti - 2/3/2009 2:39:00 AM
说还是有可能签的~~~~
也许可能 - 2/3/2009 2:39:00 AM
还有多少人在守阵地啊?
红色重炮 - 2/3/2009 2:39:00 AM
记者说阿尔杀文来了,然后我就卡了
Jonas - 2/3/2009 2:39:00 AM
究竟谁对谁错啊?!!!
Dreamyyy - 2/3/2009 2:40:00 AM
那个记者说的
Arsally - 2/3/2009 2:40:00 AM
SSN saying that their contact inside Emirates reckons its done including payment to Zenit.
Northwest - 2/3/2009 2:40:00 AM
tomleong577200 - 2/3/2009 2:40:00 AM
又有新料了?
tomleong577200 - 2/3/2009 2:41:00 AM
不是3點才發聲明嗎?
红色重炮 - 2/3/2009 2:41:00 AM
WILL BE A ARSENAL PLAYER TONIGHT.记者说的这句
Isiah - 2/3/2009 2:42:00 AM
Arsally - 2/3/2009 2:42:00 AM
原帖由 Jonas 于 2009-2-3 2:39:00 发表
怎么网易说阿沙文无缘阿森纳的?!! |
不要相信网易这个la ji :default28:
Arsally - 2/3/2009 2:43:00 AM
原帖由 红色重炮 于 2009-2-3 2:41:00 发表
WILL BE A ARSENAL PLAYER TONIGHT.记者说的这句 |
这个好爽呀~~~:default11:
Dreamyyy - 2/3/2009 2:43:00 AM
来个2800吧 见证arshavin的到来
上海Edison - 2/3/2009 2:43:00 AM
网易的老早睡觉了...你以为他们是我们啊...
tomleong577200 - 2/3/2009 2:43:00 AM
看雪景調擠一下
冰天寒雪 - 2/3/2009 2:43:00 AM
我抢 哈哈
Dreamyyy - 2/3/2009 2:43:00 AM
来个2800吧 见证arshavin的到来
冰天寒雪 - 2/3/2009 2:43:00 AM
继续抢
如露亦如电 - 2/3/2009 2:43:00 AM
原帖由 tomleong577200 于 2009-2-3 2:39:00 发表
1836: So, we're waiting for two deals, two deals that may or may not have happened. Chelsea's attempt to sign Ricardo Quaresma from Inter Milan is one, and the other is Arsenal's now protracted effort...... |
tomleong577200 ,一直看见你的消息有时间,能否给个链接?
我是外行 - 2/3/2009 2:44:00 AM
"The deal is definitely off," Zenit spokesman Alexei Petrov told Reuters.
Mitrofanov says negotiations are still ONGOING
真是辛苦你了,算了吧,别忙了,泽尼特的人都不可信
Dreamyyy - 2/3/2009 2:44:00 AM
:default1: 。。。。
枪手风之子 - 2/3/2009 2:44:00 AM
我也要去了 哪位方便记录一下我的手机 有消息给我个短信 成败明早第一时间晓得
好O野唔使问点解 - 2/3/2009 2:44:00 AM
:default11: :default11:
tomleong577200 - 2/3/2009 2:44:00 AM
3000???
Arsally - 2/3/2009 2:44:00 AM
就算是有加班儿的 也不会像咱们似的。。呵呵
Arsally - 2/3/2009 2:45:00 AM
AM有S了。。。
tomleong577200 - 2/3/2009 2:45:00 AM