阿森纳官方球迷会

首页 » [主力区] 阿森纳天地 (About Arsenal FC) » 枪手阵营 [Gooners Club] » [阿尔沙文关注] 阿尔沙文将不会在对加迪夫的足总杯重赛中上阵
Arsally - 2/3/2009 2:55:00 AM
Wenger, annoucement tonight, positive anouncement ACCORDING to SSN SPOKE TO WENGER HIMSELF
个牛是 - 2/3/2009 2:56:00 AM
我不卡 但是很难听懂 听到Arshavin on Arsenal 但是又看到聊天的人在骂温格 不懂。。。
红色重炮 - 2/3/2009 2:56:00 AM
你就安心的去吧,我会给你烧纸的
Northwest - 2/3/2009 2:56:00 AM
2:54arsenalcnfans:有中国人么 这个是谁?
Arsally - 2/3/2009 2:56:00 AM
1851: Another news agency are now suggesting Andrei Arshavin has signed for Arsenal and he will stay at the Emirates until June 2012. Again, we do not have confirmation of that.
ArsenalTiti - 2/3/2009 2:56:00 AM
切尔西速度是快~~~夸雷斯马~~~~
Arsally - 2/3/2009 2:57:00 AM
疯子晚安!!!!
Arsally - 2/3/2009 2:58:00 AM
Queresma is a Chelsea player
tomleong577200 - 2/3/2009 2:58:00 AM
天空体育电视播音员称,他2分钟前刚与温格通过电话。温格回答有三: 一、今晚将发布声明 二、表示乐观 三、不能谈更多细节全球最大的阿森纳中文球迷网络社
上海Edison - 2/3/2009 2:59:00 AM
安安 疯子桑
tomleong577200 - 2/3/2009 2:59:00 AM
1856: Transfer snap: Chelsea have signed Portuguese winger Ricardo Quaresma on loan from Italian giants Inter Milan until the end of the season.
枪手风之子 - 2/3/2009 2:59:00 AM
谢谢 请再次允许我高喊: Come on!Arsenal!
Northwest - 2/3/2009 2:59:00 AM
这对话!真搞! 2:57arsenalcnfans:hi 2:57datian:crespo to chelsea? 2:57goodbye212:ARSHAVINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN 2:57gunnery15:??????? 2:58jingyi2000:ARSHAVIN 2:58datian:hello guys 2:58datian:i am chinese 2:58arsenalcnfans:in or out 2:58sky00000:sb 2:58arsenalcnfans:我日 2:58gunnery15:me 2:58gunnery15:me too 2:58datian:hehe
ArsenalTiti - 2/3/2009 2:59:00 AM
原帖由 tomleong577200 于 2009-2-3 2:58:00 发表 天空体育电视播音员称,他2分钟前刚与温格通过电话。温格回答有三: 一、今晚将发布声明 二、表示乐观 三、不能谈更多细节全球最大的阿森纳中文球迷网络社
英文不错啊:)
Arsally - 2/3/2009 3:00:00 AM
疯子还没睡麽。。。。。。。。。。 哈哈~~,支持~~~
tomleong577200 - 2/3/2009 3:01:00 AM
抄的:default10: :default10: :default10:
Arsally - 2/3/2009 3:01:00 AM
您所在的用户组无法下载或查看附件
我承认我是马甲 - 2/3/2009 3:01:00 AM
中国球迷太疯狂
Isiah - 2/3/2009 3:01:00 AM
wenger says the deal will go through big anouncement tonight from skysports
Arsally - 2/3/2009 3:02:00 AM
1900: So, it's just Arsenal, Andrei Arshavin, you lot and me. Don't be Russian off anywhere just yet.
我承认我是马甲 - 2/3/2009 3:02:00 AM
聊天频道n多中文。。。笑喷:default12:
上海Edison - 2/3/2009 3:03:00 AM
我要看发布会...:default11:
tomleong577200 - 2/3/2009 3:03:00 AM
全世界的槍迷都聚焦在London
fimp - 2/3/2009 3:04:00 AM
还真的快让你们刷到3000了
ArsenalTiti - 2/3/2009 3:04:00 AM
哎~累死了 但是不等不甘心啊~~~
tomleong577200 - 2/3/2009 3:04:00 AM
1900: So, it's just Arsenal, Andrei Arshavin, you lot and me. Don't be Russian off anywhere just yet. 看不明白
fimp - 2/3/2009 3:05:00 AM
明天爬起来看照片吧 没必要等了
好O野唔使问点解 - 2/3/2009 3:05:00 AM
究竟怎么样啊?:default11:
tomleong577200 - 2/3/2009 3:05:00 AM
3000!!!!!!!!!!!!!!!!!!
个牛是 - 2/3/2009 3:06:00 AM
不如搞个群 群里说
«979899100101102103104»
查看完整版本: [阿尔沙文关注] 阿尔沙文将不会在对加迪夫的足总杯重赛中上阵