阿森纳官方球迷会

首页 » [主力区] 阿森纳天地 (About Arsenal FC) » 枪手阵营 [Gooners Club] » [阿尔沙文关注] 阿尔沙文将不会在对加迪夫的足总杯重赛中上阵
酋长沙皇 - 2/2/2009 11:17:00 PM
来拉!
roger663 - 2/2/2009 11:17:00 PM
关键时刻怎能卡
二十三号枪 - 2/2/2009 11:17:00 PM
唰的太快了,我的妈呀
论坛新手老枪迷 - 2/2/2009 11:17:00 PM
:default4: :default4: :default4: 又是我的!!!
枪手风之子 - 2/2/2009 11:17:00 PM
你先把签名撤掉好么 卡
wwd1118 - 2/2/2009 11:18:00 PM
腰 吃不消了 歪。。。
fimp - 2/2/2009 11:18:00 PM
出离愤怒了!
fimp - 2/2/2009 11:19:00 PM
官网宣布了!!!
sailor071414 - 2/2/2009 11:19:00 PM
咋没消息呢????????
Arsally - 2/2/2009 11:19:00 PM
大家有什麽新消息没~
论坛新手老枪迷 - 2/2/2009 11:19:00 PM
好了,撤掉了!!!
Arsally - 2/2/2009 11:19:00 PM
今天好猛哈。。:default58:
sailor071414 - 2/2/2009 11:19:00 PM
光顾着刷1800了,消息呢??????
枪手风之子 - 2/2/2009 11:20:00 PM
暂时没新消息
Arsally - 2/2/2009 11:20:00 PM
BBC: 1514: Andrei Arshavin's agent tells us this breaking news: "There's nothing new I can tell you" Oh. Rumour has it that his on-off-on-off move to Arsenal could be a goer after all. That's better, Gunners - now you're playing. Stay tuned.
论坛新手老枪迷 - 2/2/2009 11:20:00 PM
:default11: :default11: :default11: 出什么消息了?
pires84917 - 2/2/2009 11:20:00 PM
hahahahaha
fimp - 2/2/2009 11:20:00 PM
我以为赤井度蜜月去了
二十三号枪 - 2/2/2009 11:20:00 PM
最新消息啥啊?
roger663 - 2/2/2009 11:20:00 PM
谁在咋呼?拖出去tjjtds!
论坛新手老枪迷 - 2/2/2009 11:21:00 PM
哈什么啊?
枪手风之子 - 2/2/2009 11:21:00 PM
这话听着提气
wwd1118 - 2/2/2009 11:21:00 PM
消息 ??!!!!
Arsally - 2/2/2009 11:21:00 PM
BBC: 1514: Andrei Arshavin's agent tells us this breaking news: "There's nothing new I can tell you" Oh. Rumour has it that his on-off-on-off move to Arsenal could be a goer after all. That's better, Gunners - now you're playing. Stay tuned.
论坛新手老枪迷 - 2/2/2009 11:22:00 PM
:default8: :default8: :default8: 还有100分钟了!!!
Arsally - 2/2/2009 11:22:00 PM
真乖~
sailor071414 - 2/2/2009 11:22:00 PM
翻译一下please
论坛新手老枪迷 - 2/2/2009 11:22:00 PM
:default5: :default5: :default5: 偶是乖宝宝!!!
fimp - 2/2/2009 11:23:00 PM
"his on-off-on-off move to Arsenal ", 貌似很操蛋啊
Arsally - 2/2/2009 11:23:00 PM
刚刚是谁说官网出消息了?!
«6162636465666768»
查看完整版本: [阿尔沙文关注] 阿尔沙文将不会在对加迪夫的足总杯重赛中上阵