阿森纳官方球迷会

首页 » [主力区] 阿森纳天地 (About Arsenal FC) » 枪手阵营 [Gooners Club] » 博尔顿2-3阿森纳 迪亚比上半场红牌 半场两球落后 下半场连进3球大逆转
阿仙奴拥趸 - 3/30/2008 11:13:00 PM
如果艾度亞度唔系咁樣,或者我哋唔會落後咁多,馬田泰萊個卜街,拒阿媽臭嘿,比拒搞成我哋咁樣,條氣真系好唔順。
BergkampLau - 3/30/2008 11:34:00 PM
处理衰神Diaby!!!!!
BergkampLau - 3/30/2008 11:50:00 PM
原帖由 Pryce 于 2008-3-30 21:23:00 发表 睇得有D辛苦,不过我十卜你
哗,你想“卜”人哋啊?断背.... 讲返场波,上半场真系睇到几失望,场面占优,反而失两波;Diaby红牌落场,反而系好事,系进攻中嘅推进,反而嚟得更加爽朗,少咗拖泥带水。另一方面,wenger及时摁制,即刻见到效果。 希望接下来嘅比赛,Van Persie可以揾返准星,继续入波!
pires84917 - 3/30/2008 11:54:00 PM
广东的球迷可以在这探讨很多东西..
阿仙奴拥趸 - 3/30/2008 11:57:00 PM
同意樓上嘅講法,雲佩斯狀態回勇對我哋真系好緊要,希望拒快D揾翻狀態啦!
TitiRobby - 3/31/2008 12:13:00 AM
如果唔记错 上一次有呢种感觉系2003年对米杜士堡 上半场1-3 下半场5-1  ^_^ 好鬼开心呀!!!
绯花 - 3/31/2008 12:26:00 AM
楼主这RP 我崇拜你
罗宾范佩尔西 - 3/31/2008 12:34:00 AM
好啊,都想弄掉迪亚比:default32:
绯花 - 3/31/2008 12:36:00 AM
谁又不支持呢?只不过有时实在忍不住要发泄心中的郁闷
绯花 - 3/31/2008 12:41:00 AM
迪亚比打左前卫确实一无是处 打中间可能要好点
xlfour1 - 3/31/2008 3:56:00 PM
原帖由 阿仙奴亨利 于 2008-3-30 21:24:00 发表 我早就说过了 诸如出现看了半场就放弃等等情况的,根本就不配当枪手的死忠球迷 这次刚好给大家上了一课
本地球迷也有提前离场的时候,那是为了发泄不满而已~
«1112131415161718
查看完整版本: 博尔顿2-3阿森纳 迪亚比上半场红牌 半场两球落后 下半场连进3球大逆转